maandag 2 februari 2015

Lekker aan de haak: CAL 2015 Sophies Universe!

Week 1 & 2

Op Facebook heb ik al diverse CAL (crochet along) projecten voorbij zien komen, de een nog mooier dan de andere. Door al dat moois heb ik besloten ook eens mee te doen aan een CAL. Op www.haakdingen.nl ontdekte ik dat er net een nieuwe CAL was begonnen Sophies Universe gemaakt door Dedri Uys van www.lookwhatimade.net. Het leuke van meedoen aan een CAL is dat je nooit van te voren weet wat het eindresultaat zal zijn, iedere week worden er een aantal toeren van het patroon onthuld en gaan de weg ontdek je hoe het er uit komt te zien.

Zoals je op mijn foto's kunt zien is het een kleurig geheel aan het worden en naar wat ik begrepen heb wordt hij straks vierkant. 
Ik heb voor dit project wol bij de Zeeman gekocht, het heet Royal en deze bollen kosten slechts € 1,- per stuk, ik heb voor deze wol gekozen omdat ik het patroon eerst eens wil uitproberen voor ik het met duurdere wol maak.

Lijkt het je ook leuk om mee te doen aan deze CAL? Op www.haakdingen.nl kun je het patroon en garen vinden dat hiervoor gebruikt wordt. Uiteraard kun je ook zelf garen erbij zoeken.
Het orginele patroon in het engels kun je HIER vinden.

~ ♥ ~

On Facebook, I have seen several CAL (crochet along) projects pass by, one more beautiful than the other. Because of all this beauty, I decided to participate in a CAL. On www.haakdingen.nl I discovered that a new CAL just began, it is Sophies Universe created by Dedri Uys of www.lookwhatimade.net. The fun of participating in a CAL is that you never know in advance what the end result will be, every week a number of turns of the pattern be revealed and along the way you discover how it comes out.

As you can see in my pictures it is very colorful and from what I understand he will soon become square.

I have for this project purchased wool at the Zeeman (dutch store), it is called Royal and these balls cost only € 1, - a piece, I chose this wool because I like to try out the pattern first before I make it with more expensive wool.

Would you also like to participate in this CAL? On www.haakdingen.nl you can find the pattern (dutch) and yarn used for this purpose. Of course you can also use your own yarn.
The original pattern in English can be found HERE. 


~ Irene ~
Week 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten