maandag 24 november 2014

Hartverwarmende kaartjes ♥ Heartwarming cards





Het is weer zover...... ik ben afgelopen zaterdag weer een jaartje ouder geworden ;-)
En wie jarig is geweest trakteert!

Dit keer trakteer ik op deze lieve kaartjes die je zelf kunt printen en die je kunt gebruiken om iemand waar je van houdt mee te verrassen. Verstop ze bijvoorbeeld in een jaszak, broodtrommel, tas, bij een bosbloemen of plak ze op de badkamerspiegel en waar je nog meer verzinnen kunt.
Je kunt er ook een mooie boodschap op schrijven en ze in de trein of bus achterlaten, juist voor iemand die je niet kent. 

Print Gratis deze 'Hart-verwarmers' en strooi ze rond! 

Wil je in het bezit komen van deze kaartjes? Mail me dan even ( info@jaliencozyliving.nl )o.v.v. Hartverwarmers, je kunt ook het contact formulier aan de rechterkant van mijn blog gebruiken om ze aan te vragen. 

Een hartverwarmende week wens ik je toe! 


~ ♥ ~


It happened again last Saturday..... I became a year older!  ;-)

And because it was my birthday, I like to give you a present! 
Just because I can and I hope that this gift will bring lots of warmth and love in to the world! 
I made these sweet cards with a little message, you can use them to surprise someone you love. 
Hide them in a lunchbox, in a pocket, between a bunch of flowers or stick it on the bathroom mirror.
You could also write a nice message on it and leave a card on the train, bus or subway, just for a stranger to find. 
Bring a little love in to the world...... sprinkle them around.... that would make a great gift to me! 

Would you like to use these cards? Please send me an email (info@jaliencozyliving.nl) and ask for the 'Heartwarming cards!

I wish you a heartwarming week! 

x Irene x





2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en dat je nog maar heel veel keren je verjaardag mag vieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen