maandag 26 mei 2014

Twijfel Kriebel ~ ♥ ~ Doubt Itch




Er is weer een nieuwe week aangebroken lieve blog volgers & bezoekers! 

Op deze maandag deel ik graag de quote hierboven met je, een quote die mij aansprak omdat ik mezelf er in herken.
Ik heb soms wat last van een 'twijfel kriebel', een kriebel die bezit over mij neemt als ik aan iets nieuws wil beginnen of mij aan het twijfelen brengt als ik een beetje vast loop in de dingen die ik doe. Het zorgt ervoor dat ik begin te twijfelen aan mijn kunnen en of ik er wel goed aan doe om door te gaan. 

Inmiddels ben ik er wel achter dat mijn twijfel kriebel vooral voort komt uit mijn onzekerheid en dat ik op die momenten gewoon met de dingen door moet gaan die ik leuk vind om te doen en nieuwe dingen mag proberen, zelfs als ik denk dat ik het niet kan. 

~ Irene ~


 ** Read the English translation of my cozy chat below! (Sorry for any mistakes!) **


There is a new week arrived dear blog followers and visitors!

On this Monday I share with you the quote above, a quote that appealed to me because I recognize  myself in it.
I sometimes suffer from a 'doubt itch', an itch That takes hold of me if I want to start something new or when i am in doubt about the things I do. It makes me start to doubt my ability and if I do the right thing to go through.  

Meanwhile I have figure it out that my 'doubt tickle' mainly arises from my insecurity and just have to keep doing the things I enjoy to do and should try out new things even when I think I am not capable.

~ Irene ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten