dinsdag 1 april 2014

Decorate It Yourself : Dinsdag | Tuesday

© Jalien Cozy Living | Decorate It Yourself Ideas


Het is weer tijd voor een nieuw Decorate It Yourself idee en ik geloof dat ik nog steeds een beetje 'roze' ingesteld ben ;-)  Het zachte roze en grijs combineren heel goed samen, om het geheel nog wat meer kleur te geven heb ik voor de blauwe druifjes gekozen. 

It's time for a new Decorate It Yourself idea and I think I'm still a bit set to 'pink' ;-) Soft pink and gray combine very well together, to give it some more color I have chosen for the grape hyacinths. 


© Jalien Cozy Living | Decorate It Yourself Ideas



Ik heb de blauwe druifjes gecombineerd met een mooie grijze krans en de bloempot van de blauwe druifjes gecamoufleerd met wat decoratie materiaal. De bloempot paste precies in het gat van de krans.

I have the grape hyacinths combined with a beautiful gray wreath and the pot of grape hyacinths camouflaged with some decorative material. The flowerpot fitted exactly into the hole of the wreath.


© Jalien Cozy Living | Decorate It Yourself Ideas


Het schilderij op de foto is een leuk DIY idee, ik heb dit schilderij vorig jaar zelf gemaakt en gebruik het regelmatig om mee te decoreren, ik vind het er een persoonlijk tintje aan geven.
Je begint met het roze schilderen van een schildersdoek. (of in de kleur die je mooi vindt)
Het houten hart heb ik een white wash gegeven.
Plak het houten hart op het schildersdoek.
Maak met een mooi lint een strik en plak dit op het hart.
Boven het hart kun je een leuke tekst schrijven, rondom het hart heb ik een stippel lijntje geschilderd. 
Op deze manier maak je in een hand omdraai een leuk schilderij wat je gezellig als decoratie kunt neerzetten of  kunt ophangen.


The painting in the photo is a great DIY idea, I made this painting ​​myself last year, and I am using it regularly for decoration, I think it gives a personal touch to it.
You start with painting a canvas pink. (or in the color that you like) 
I have given the wooden heart a whitewash. 
Glue the wooden heart on the canvas. 
Make a bow with a pretty ribbon and stick it on the heart. 
Above the heart, you can write a nice text, around the heart, I have a dotted line painted.
In this way you make in no time a nice painting which you can use as decoration or can hang up.
 

© Jalien Cozy Living | Decorate It Yourself Ideas


Ik hoop dat ik je enige inspiratie heb kunnen geven, veel plezier met decoreren!

I hope I was able to give you some inspiration, have fun with decorating!

~ Irene ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten