maandag 18 november 2013

Op een stil plekje..



Shhhh..... I am creating....

Ik ben even op een stil plekje in huis gaan zitten om wat meer rust te vinden.. Het valt niet altijd mee om aan de eetkamertafel mijn creatieve brein aan te zetten, terwijl de rest van het gezin om mij heen hangt of stuitert! ;-)
Nu eerst even een beetje tijd voor mezelf, zodat ik hier rustig kan schrijven en kan werken aan het ontwerpen van nieuwe dingen. Er is niets leukers dan dat!
Ik ben in de afgelopen weken zo blij verrast door de vele lieve aanvragen voor diverse gratis & betaalde DIY projecten. Het is echt heel fijn om te weten dat menigeen graag aan de slag gaat met mijn ontwerpen.
Al die fijne reacties en de vele aanvragen geven mij voldoende energie om door te gaan met het ontwerpen en maken van nieuwe DIY projecten.
De komende dagen/weken  zal ik proberen wat nieuwe ideeën uit te werken tot leuke DIY kerst projecten. Eenvoudige projecten waar je lekker mee aan de slag kan voor de gezellige kerstdagen.

Ik wens je een hele fijne week toe!

x Irene x 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten