maandag 25 november 2013

Dankbaarheid...

Project Fairytale
Bron Foto: projectfairytale.com

Ik wil vandaag graag beginnen met 'Dank je wel! ' zeggen. Wat heb ik een lieve reacties gekregen voor mijn verjaardag. Geweldig! Dit heeft zeker bijgedragen aan het echt jarig zijn en voelen.
Vandaag is het mijn eerste maandag nu ik 35 jaar ben geworden en hoewel ik er toch nog wel een beetje aan moet wennen, besef ik ook dat elke leeftijd zo zijn charmes heeft.

Alsof het zo moest zijn kwam ik deze regel uit een gedicht van Emily Dickinson tegen.
'We worden niet ouder met de jaren, maar nieuwer elke dag'
Hier kan ik mij wel in vinden, iedere dag is als een cadeautje... het geeft je de kans opnieuw te beginnen ongeacht je leeftijd, iedere dag vernieuwt je door de dingen die je leert of de keuzes die je maakt. Iedere nieuwe dag is een dag om dankbaar voor te zijn en geeft je de kans te danken voor deze nieuwe dag.  Dankbaarheid is het dan ook dat ik op deze mooie nieuwe maandag voel, dankbaar dat ik vijfendertig ben geworden en weer een nieuw levensjaar tegemoet mag gaan.

Ik wens je een hele fijne maandag toe!

x Irene x                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten