maandag 30 september 2013

Een beetje anders dan anders....

Amazing.
Bron Foto: illustrationfriday.com

Een beetje anders dan anders... ik hou er wel van!  Nu wij de laatste weken zo druk bezig zijn in ons huis merk ik dat we (of eigenlijk ik) heel vaak op zoek zijn naar dingen die net even anders zijn, dan wat er standaard te koop is. Onze badkamer is hier al een voorbeeld van, we hebben geen standaard badkamermeubel gekocht, maar zelf iets gemaakt van een 2e hands dressoir. (ik weet het... de foto's laten op zich wachten... nog even geduld, de afwerking van de badkamer is nu bijna klaar!)
Ik vind het leuk om zelf iets te creëren om er een eigen twist aan te geven en een uniek resultaat te bereiken, helemaal als het anders is, dan anders (standaard).
Om op dit soort ideeën te komen moet je wel een beetje anders zijn denk ik... een andere kijk op dingen hebben. Het is nog maar tot voor kort dat ik begin te beseffen dat ik zo'n 'kijk' heb. Het is voor mij allemaal zo vanzelfsprekend, ik zag er de waarde eigenlijk niet van in tot mijn vriendin opmerkte dat het een talent is. (bedankt daarvoor! xx)
Mijn anders zijn, mijn andere kijk en anders denken, ik heb me er wel eens voor geschaamd, wilde wel net zoals ieder ander zijn. (hoe dat dan ook zou mogen zijn....) Tot ik besefte dat dat beetje anders zijn, zo gek nog niet is! Het laat mij door verschillende vensters van het leven kijken en dat brengt mij zoveel plezier en creativiteit.
Ik hoop in de komende tijd (lees weken, maanden, jaren....:-)  ) mijn talent hier op mijn blog in te zetten, zodat ik misschien een inspiratiebron kan zijn voor jou.

Ik wens je een andere maandag dan anders! ;-) 

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten