dinsdag 3 september 2013

Decorate It Yourself: Windlicht Decoratie



Jalien Cozy Living Blog - Decorate It Yourself

Vandaag laat ik je een decoratie tip zien met een windlicht. Windlichten en lantaarns zijn op het moment een veel gebruikte decoratie binnen het interieur.
Naast het gebruik van kaarsen, leent zo'n windlicht of lantaarn zich ook uitermate voor het showen van diverse decoraties.

Jalien Cozy Living Blog - Decorate It Yourself 

In dit voorbeeld heb ik mijn glazen windlicht gevuld met diverse decoratiespulletjes, ik heb hier en daar wat bij roze spulletjes bij elkaar gezocht.

Jalien Cozy Living Blog - Decorate It Yourself

Een goede basis is altijd het eerste waar je mee begint, in dit geval heb ik voor de basis in het windlicht, mos gebruikt. Het mooie groen biedt een duidelijk contrast met het roze van de spulletjes, waardoor alles beter tot zijn recht komt.
Mijn decoratie spulletjes bestaan uit wat papieren bloemetjes, een grote foam roos en een gezellig bloemenbordje.

Jalien Cozy Living Blog - Decorate It Yourself

Een eenvoudig, maar sfeervol decoratie item is een tak(je). Schilder je takje wit waarna je het op vele manieren als decoratie kunt gebruiken. Ik heb een klein takje wit geschilderd en dit speels in het windlicht gezet als finishing touch.

Volgende week dinsdag weer nieuwe decoratie tips, tot dan!

x Irene x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten