dinsdag 23 juli 2013

DIY: Speelhuisje

DIY outdoor playhouse
Bron Foto: www.handmadecharlotte.com
Ieder zijn eigen plekje, kinderen vinden het fantastisch om een eigen plekje in de tuin te hebben. Ik ben al een poosje op zoek naar iets eenvoudigs dat wij voor de kinderen in de tuin kunnen maken, zodat ze daar lekker rond kunnen hangen.
Het eenvoudige concept van deze foto spreekt mij wel aan, een houten vlonder, wat houten palen en een stuk doek. Het hoeft niet groots of ingewikkelds te zijn, de kinderen hebben fantasie genoeg om er iets gezelligs van te maken.
Helaas beschikken wij niet over een super grote tuin, maar een plekje voor de kinderen creëren is nog wel mogelijk, ik speur nog eventjes verder.

Heb jij iets leuks in de tuin gemaakt voor de kinderen? Vertel me er over of stuur een foto! Ik hoor graag tips en ideeën !

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten