maandag 13 mei 2013

Het is nooit te laat...



Het is nooit te laat om nieuwe dingen te leren of anders te gaan denken!

Ik heb het tekenen weer eens uit de kast gepakt, iets wat ik als kind graag deed, maar naarmate ik ouder werd steeds minder ben gaan doen.
Op pinterest kwam ik allerlei leuke foto's tegen van Art Journals, creatieve mensen die in een schrift of boekje, kleine kunstwerkjes maken. Na wat uitproberen en oefenen heb ik uiteindelijk dit meisje getekend. Ze is niet perfect, het had hier en daar misschien wat beter gekund, toch laat ik haar hier graag zien. Misschien is juist het niet zo perfect zijn, wat mij in haar aanspreekt. Ik ben ook niet perfect, al doe ik daar nog zo mijn best voor, het maken van fouten blijf ik erg vervelend vinden.
Ik heb gemerkt dat het tekenen een nieuwe ontdekkingsreis voor me is, iets waar ik met oefenen echt beter in kan worden. (daar probeer ik mezelf in elk geval van te overtuigen!)
Het is in elk geval een leuke bezigheid, die je overal kunt doen!

Ik heb van mijn tekenkunsten deze poster gemaakt, vind je hem leuk, inspireert hij je?
Je kunt deze poster Hier in de webwinkel vinden!

x Irene x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten