donderdag 25 april 2013

Oeps.... Sorry Mam!


Bron: evolutionofhome.blogspot.com






Het was van de week weer zo ver!  Twee spijkerbroeken van mijn zoontje hadden de strijd met het schrapen over de stenen niet gewonnen. In beide broeken was er een prachtig gat ontstaan en hoewel mijn zoontje weet dat ik er niet zo blij van word, was hij er maar wat trots op! ;-) Hij vindt het namelijk wel erg stoer zo'n broek met een gat erin, terwijl ik het gevoel heb dat hij er toch wat armoedig bij loopt!

Op YouTube kwam ik dit filmpje tegen, waarin duidelijk uitgelegd wordt hoe je zo'n prachtig stoer gat, weer netjes dicht kunt maken ;-) .





Op de laatste foto laat ik het eindresultaat zien van het gat in de broek van mijn zoontje, het gat zit weer keurig dicht en zo kan die broek toch nog weer even gedragen worden.
Je kunt natuurlijk ook het gat wat leuker maken door er een soort haaienbek of iets anders grappigs van te maken zoals op de eerste foto te zien is.


Succes met het herstellen van die stoere gaten!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten