maandag 22 april 2013

Gezellige rommel...

Bron: bywilma.com

Gezellige rommel... bestaat dat? Ik weet niet hoe het er bij jou thuis aan toe gaat, maar als ik hier niet oppas dan is het binnen de kortste keren een rommeltje. Er hoeft ergens maar een krant te liggen of het lijkt wel spontaan te vermenigvuldigen met allerlei andere spulletjes. Onze eetkamer tafel lijkt wel een grote magneet... het begint bij een pen, al snel volgt er een papiertje, een speeltje, krantje, boekje, kleurpotloden, een schaar, puntenslijpsel, papiersnippers, agenda, rekeningen, koekkruimels, lege glazen, snoeppapiertjes........ Goed, misschien moet ik mijn gezin wat beter sturen en ze hun eigen rommel op laten ruimen.... jammer genoeg gebeurt dat nooit uit zichzelf of op het moment dat ik dat wil. Tja, 'zucht' , relax.. laat het los... probeer ik mezelf dan maar voor te houden... wie weet helpt het om gewoon zo'n bordje,  als op de foto, op de deur te schroeven! ;-)

Fijne maandag!

x Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten