maandag 25 maart 2013

Tijd...

                                                                            Source: images.search.yahoo.com viaJalien on Pinterest


"Waar blijft de tijd, is het al zo lang geleden?" Ik betrap mezelf erop dat ik regelmatig zo'n opmerking maak. Misschien herken je het wel en lijkt de tijd je door de vingers te glippen.
Op deze maandag wil ik je graag meegeven dat het belangrijk is om bewust tijd vrij te maken voor jezelf, bewust te gaan genieten van iets dat je doet. Als straks de lente volop om ons heen is, maak dan eens bewust een wandeling, neem de geur van de lente in je op, bewonder de bloemen, de nieuwe knopjes aan de bomen en geniet! Bak eens iets lekkers en verras iemand daarmee, geniet van het maken en het delen.  Het leven gaat toch al zo snel, sta er zo nu en dan even bewust bij stil, dat geeft je gegarandeerd een goed gevoel! Ik denk dat wanneer we  bewuster met onze tijd om gaan, we ook meer grip op de tijd krijgen en we echt kunnen gaan genieten!

Ik wens je een bewuste maandag toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten