vrijdag 18 januari 2013

DIY Brocante Cadeaudoosje...


DIY Gift Box - Cadeaudoosje Jalien Cozy Living

Het is weer DIY vrijdag! Iedere vrijdag probeer ik, zo lekker vlak voor het weekend, een DIY idee of project te plaatsen. Mocht je je in het weekend vaak vervelen, dan bied ik je daarmee een kans om een beetje creatief bezig te zijn! Voor vandaag staat het brocante cadeaudoosje op de planning, de twee lieve tortelduifjes en de prachtige rozen brengen het doosje meteen in een brocante sfeer.

DIY Gift Box - Cadeaudoosje Jalien Cozy Living

Met het cadeaudoosje knipoog ik al een klein beetje naar valentijn, de tortelduifjes komen namelijk van een oude antieke valentijnskaart af.  Vul het doosje met wat lekkere chocolaatjes en je hebt een leuk zelf gemaakt cadeautje voor valentijn! Het doosje is als gewoon cadeaudoosje of misschien wel als een bedankje bij een bruiloft ook heel geschikt.

DIY Gift Box - Cadeaudoosje Jalien Cozy Living

Voor dit doosje heb ik een grijs A4 papiertje gebruikt, samen met wat kant, 2 knoopjes en een touwtje. Het patroon voor het doosje print je samen met de duifjes uit, daarna is het een kwestie van knippen en plakken. Met weinig moeite, maak je mooi zelf een leuk cadeautje!

Wil je aan de slag met dit DIY project? Stuur dan een email naar info@jalien.nl  o.v.v. Brocante Cadeaudoosje. Ik stuur je dan zo spoedig mogelijk het PDF bestand met het patroon van het doosje en het plaatje van de tortelduifjes toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten