maandag 28 januari 2013

Creatieve rommel...

                                                                                              Source: u-createcrafts.com via Jalien on Pinterest


Iedere keer wanneer ik dit lees, moet ik glimlachen. Het is een tekst die zeker bij me past en niet alleen omdat ik zo creatief ben! ;-) Gisteren keek ik ook weer verwonderd naar de explosie op mijn tafel... hoe komt het iedere keer toch zo ver? Te midden van al die creatieve rommel stond mijn naaimachine mij stilzwijgend aan te kijken. Het afgelopen weekend heb ik me gestort op het ontwerpen van leuke naaipatronen, uiteraard moet zo'n patroon dan ook getest worden! Hier komt heel wat materiaal bij kijken en al snel ligt dan mijn hele tafel vol. De eerste testfase heb ik nu uitgevoerd, de komende tijd zullen er nog wat aanpassingen gemaakt moeten worden en hierop volgen dan automatisch nog meer testen. Tja... ik denk dat ik deze Quote gewoon maar even uit moet printen en op moet gaan hangen, wie weet vliegt de ontstane 'rommel' me dan minder snel aan! ;-)

Ik wens je een fijne maandag toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten