donderdag 13 december 2012

Lark Rise To Candleford...



                                                                                        Source: pinkofperfection.com via Jalien on Pinterest


Met de kerstdagen voor de deur verheug ik me er al op om straks weer lekker te gaan genieten van deze heerlijke BBC serie. Vorig jaar heb ik het gekeken en wat was het jammer toen de laatste aflevering afgelopen was! 

Als je van kostuumdrama's houdt dan mag je dit niet missen!
Ik kon maar met moeite stoppen met kijken, als de ene aflevering afgelopen was wilde ik heel graag door naar de volgende. 
De sfeervolle beelden, prachtige kostuums en mooie verhaallijn zorgen er vanaf het begin voor dat je het idee hebt er ook bij te horen. De personages kruipen als het ware onder je huid!

                                                                                              Source: pinkofperfection.com via Jalien on Pinterest



                                                                                  Source: old-fashionedcharm.blogspot.nl via Jalien on Pinterest


Naast dat ik genoten heb van de sfeervolle beelden, zaten er ook ontroerende en humoristische momenten in. Het is allemaal zo mooi in beeld gebracht, dat het mij deed verlangen naar die tijd van toen. De gezellige kleine winkeltjes, het dorps leven, het postkantoortje.. ach.. ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, ga het lekker bekijken met de kerst!


                                                                                                       Source: bol.com via Jalien on Pinterest


De dvd box kan je o.a. hier kopen.
Ik wordt overigens niet betaald om deze dvd box te promoten! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten